lørdag 15. oktober 2011

22+2 uker


Da er jeg 22 uker på vei - det føles deilig at tiden går så fort. Jeg håper tiden fortsetter å gå like fort, for da er det ikke lenge til vi siter med lillegutt i armen vår.
Jeg har endelig fått laget meg en header, den er skikkelig amatør - men det er jo ikke så rart!.. Det er jo akkurat det jeg er!
Her kommer en "slik ein" oppdatering:
På vei:  22 uker og 2 dager (22+2) 
 ♥Igjen til termin:  18 uker
♥Kjønn:  En gutt
♥Utålmodig:  Nei, for vet det er lenge igjen. Men gleder meg MASSE til å se gutten vår! 
♥Navn:  Ikke bestemt enda. 
♥Innkjøp: Jeg skriver det jeg har jeg: Vogn, bilstol, leandervugge, babygym (fått), vippestol (fått), badebalje (fått).


♥Vektøkning: 400g
♥Melk  i brystene:  Nei
♥Strekkmerker: Nei, heldigvis.
♥Hevelser og vann i kroppen:  Nei
♥Hodet ned:  Nei
♥Aktivitet:  Endel ja, men mest romstering. Om morran og om kvelden er det endel liv, da sparker han. Det er helst når jeg ligger på ryggen.
♥Tungt:  Nei kan da ikke klage enda..
♥Kynnere: ehh.. Nei , tror ikke det
♥Hodet festet: Nei
♥Barnerom:  Han skal sove på samme rom som oss
♥Sulten: Nei, ikke noe mer enn vanlig..
♥Matkick:  Brødskive med nugatti + et glass melk
♥Humør: Opp og ned - har fått et mellomnavn av mannen; Hormonella ;)
♥Sykehusbaggen:  Alt for tidlig.
♥Høygravid: Nei. 
♥Fødselsforventninger:   Har ikke tenkt på det enda.


Hva syns du om headeren min?

3 kommentarer:

Heims lille verdenshjørne sa...

Ååå så spennende det må være med en liten en i magen:D Gøy du likte skoene, teppet blir nok kjempefint. Jeg prøver å strikke litt iblant jeg også, men foretrekker hekling;) hehe

Ha en kjempefin søndag:D

Anonym sa...

Hurra for 22 uker ;) Ja dette går fort! syntes ikke det var lenge siden jeg var der!og nmå er jeg snart 32 :P hehe..
Klem cst;)

Elin sa...

fine magen da<3 fant bloggen din inne på fb gruppa, så nå må jeg jo bare følge deg videre her :D ha en god mandag videre!