fredag 26. august 2011

15 uker

Da var 15 uker passert - og jeg er nå inni i min 16 uke.
På mandag var jeg og hørte hjertelyden til det lille nurket vårt.
Det var en fantastisk følelse, h*n dundret avgårde i en voldsom fart.

Jeg fikk også time til ultralyd, det blir den 26.september..
Det føles veldig lenge til, men jeg vet det kommer til gå fort.





Former er fortsatt veldig bra - er mye trøtt enda, og kan gjerne sove 10-11 timer om natta..
Jeg begynner å kjenne det i korsryggen etter en hel dag med gåing og ståing - men den ryggen min er ikke helt samarbeidsvillig i utgangspunktet. Så hvis det ikke blir verre enn dette, så skal jeg absolutt ikke klage.. Så bank i bordet for det!

Legg gjerne igjen en hilsen med din blogg, så tar jeg en titt! :)

3 kommentarer:

Heims verden sa...

Heihei:D Så koselig at du har fulgt med på bloggen min. Husker godt din ja og kjempegøy du er tilbake og med med en liten en i magen:D Gratulerer så masse! Det var jo koslig:) Kan tenke meg det må være stas med ultralyd:D

Sussi med lille i magen sa...

Da er du på listen! :D

Gratulerer så mye da og veldig søt mage du har! :D

Rannveigheitmann sa...

Så fin babymage du har ! :- ) Min var ikke så stor i uke 15 da :o