onsdag 3. august 2011

Dagen før 12 uker.

Idag er dagen før jeg er 12 uker på vei. Og jeg må innrømme at denne dagen har jeg ventet på og gledet meg til. Alle som har vært gravide kjenner vel på følelsen av å skulle være så uheldig å miste, og risikioen er jo som kjent størst de 12 første ukene.
I morgen og i dagene fremover kommer nok skuldrene til å senke seg noen hakk, men rolig det blir jeg nok ikke før jeg sitter med det lille nurket vårt i armene våre en gang i februar.

Vi valgte å fortelle nyheten vår til familie og venner allerede i uke7+3, men har også sagt at "vi vet det er tidlig og at ting kan skje. Vi får håpe og be for at det går bra". Og det gjør vi fortsatt!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Hei på deg. Og gratulerer med svangerskapet. Jeg er 17 uker på lørdag. Husker godt dagene før uke 12 og hvilken lettelse det medørte å nå de magiske 12.

Tenkte bare jeg skulle legge igjen en kommentar. har ikke vært så ivrig på blogg.no men håper å kunne skrive litt mer nå når jeg endelig er blitt gravid. Vi har foresten prøvd i nesten 2 år. første året brukte vi ikke prevansjon men vi kjempet ikke for å bli foreldre. men når det da var gåttt 1 år begynte vi jo å lure litt så vi begynte å prøve mer følgte mer med på syklus osv.

Jah så nå sitter jeg altså her med en liten spire og er 16+5 på vei. Det er jo bare en stor glede. <3 Lykkerus <3
Her er min blogg kommer snart nytt innlegg håper jeg. :p
http://silje89kristin.blogg.no/