søndag 14. august 2011

Uke 13+3

En hektisk uke ligger bak meg, men jeg kan forsikre dere om at alt fortsatt går bra!
Formen er fortsatt på topp, er uggen om morgenen, og det frister ikke veldig med frokost - men jeg får da i meg noe fordet om.

Det jeg derimot merker er at jeg er veldig vár på lukter og smaker. Jeg elsker til vanlig pizza med masse ost, men tror du jommen meg ikke at jeg må skrape vekk all osten (til snekkermannens store glede)...
Ikke engang deilig hvitløksdressing får jeg puttet i fjeset engang... hmmm... Rare greier altså...

Her kommer bilder, tatt i dag, søndag 14.august, 13 uker og 3 dager på vei.




Også er jeg veldig sjessen på middag. Hvis jeg en dag sjesser på hjemmelaget potetstappe med kjøttbollder i fløtesaus, så er det helt utenkelig å skulle ha noe annet. Dette er dagens ekspempel nemlig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Så morro;)
Magen er jo godt syndelig, så ikke lenge til folk vil spørre deg nå;)
Gled deg videre i svangerskapet og ta ikke en dag for gitt;)